יום רביעי, 30 במאי 2012

עדכון במייל ליקיריי, כולל ה"לוק" החדש שלי

הי משפחה וחברים יקרים!

שבועות כבר מאחורינו ומאז שחזרתי הביתה בשמחה ביום שבת ועדכנתי אתכם עברו מספר דברים שרציתי לספר (ולא יכולתי בצורה אישית):

ראשית פתחתי תיבת מייל חדשה בג'ימייל בנושא ההחלמה, על-מנת שאוכל לעדכן ולהתעדכן גם כשאני לא בבית וגם כדי להפריד בין ענייני העבודה, הישוב והמחלה-
אז מעכשיו (ועד שאצור בלוג... מתגבש בתכנון...), תקבלו עדכונים מהכתבות הזו ואתם מוזמנים להשיב אליה (רק אם רוצים כמובן :)

לצערי, אחרי שחזרתי ונהנתי ממנעמי הבית (מצעי הבית הרכים, ריחות הגינה המשכרים, תבשילי אמי שבאה אלינו לחג, המקלחת החמה ובעיקר הקרבה לעמי ולבנות)
שוב הופיע  לי חם בערב... ושוב הפחד שמא הכדוריות צנחו ואאלץ להתאשפז עוד פעם...
לשמחתי, קרן האונקולגית של מכבי (שזמינה תמיד עבורי ועבור כל האחרים) ניהלה איתי קשר ישיר ואחרי 2 אקמולים לערב של יום שני החם ירד וניצלנו מאשפוז.
התסריט חזר על עצמו שוב ביום שלישי בערב (למה שיהיה משעמם?!) ושוב האקמולים עבדו עבורי כל הלילה. 
בבוקר קרן לקחה לי בדיקת דם וכולנו היינו במתח דרוך, אבל לשמחתנו הרבה
התוצאות היו מעודדות - הכדוריות הלבנות והנטורפילים הראו ערכים גבוהים מאוד , הרבה יותר מהרגיל שלי אפילו (מסתבר ששלחתם לי המון...) ולכן האשפוז החוזר ירד מהפרק
לשמחת כולנו.
אז אחרי כל בדיקות והבירורים עושה רושם שהתלבש עליי סתם וירוס מעצבן, שגרם לחם ולחולשה הכללית, אבל וירוס קטן עלינו ונראה לי שהוא הבין זאת והיום נטש סופית...

אתמול, במקביל לוירוס העוזב... החלה נשירת השיער שגם היא היתה צפויה, (אמרו לי שתתרחש אחרי כעשרה ימים עד שבועיים ודייקו) וכיוון שלא רציתי לראות את שפעת שערי הולכת ומדדללת קבעתי ללכת עם שרון חברתי היקרה (יקרה!!!!) למספרה של רבקה זהבי ולזרום עם הלוק החדש שבחרנו עבורי לפני שהתחלנו בטיפולים.
אז לא אספר  שזה היה מראה מרנין לראות את שפעת השיער צונחת ארצה ואותי במראה הגלח (למרות ששרון טענה שזה חמוד, ואני נראית קצת כמו קיבוצניקית, ואילו אני טענתי שזה פחות... והזכיר לי אסוציאציות קצת פחות נעימות מההיסטוריה...), אבל בסה"כ, זה לא היה נורא, הכנתי את עצמי לסיטואציה והבנתי ש"כולה" מדובר בשיער שיצמח שוב. מעבר לזה, בחרתי לי פאה ב"לוק" שונה מהרגיל שלי, כי החלטתי שאם כבר שינוי, אז למה לא לשנות ... וכיוון שקיץ החלטתי על תספורת קצרה וחמודה והאמת שהיא נראית ממש לא רעה, ואפילו לדעתי :)
שלחתי לעמי תמונה מהמכון והוא אמר שאני משדרגת את המראה ואולי כדי יהיה לאמץ זאת לתמיד,  מי יודע, נראה...
אז שולחת לכם מספר תמונות שתתרגלו (כי לדעתי סאני הכלב שלנו ברח כשהגעתי הביתה, שרון טוענת שזה בגללה...:)

אז, זהו, מקווה שעכשיו כשהכדוריות הלבנות יציבות והוירוס נטש, ויש לי לוק נחמד, המצב ילך ויתייצב ואני אתחזק גופנית ואוכל לחזור לשגרה. (אפילו סאני הכלב חזר בינתיים הביתה  מקשקש בזנב :)
אז באמת שאני שמחה עם מה שיש, אופטימית וחושבת רק טוב ומקווה שגם אתם

ביום רביעי הבא, אמור להיות הטיפול השני ומקווה שהוא יעבור בצורה חלקה יותר

מבטיחה להמשיך ולעדכן 
אוהבת
אורלי


תמונות מהמכון של רבקה זהבי בו קיבלתי את ה"לוק" החדש עם הפאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה